środa, 25 kwietnia 2012

VIII

Słońce rozgrzewało blade jak ściana policzki Estery, jej złote włosy lśniły w jego promieniach. Co jakiś czas przez błękitne, rozległe morze przewijały się białe jak śnieg chmurki. Trawa raziła w oczy swoim intensywnym kolorem. Przyjaciółki leżały na trawie śmiejąc się i rozmawiając.
-Jakie macie marzenia?- Ola zapytała nagle rozbawione koleżanki
-Nigdy o tym nie myślałam..- odpowiedziała Asia trochę niepewnym głosem
-A ja chciałabym zwiedzić Paryż! Najpiękniejsze lata 20! Ta moda, muzyka, styl! Ten niepowtarzalny klimat! Coś pięknego, szkoda ze nie można tego odtworzyć... Ta elegancja, ulice wypełnione klasycznymi wozami, nieme filmy! Ah..., to jest życie!
-Zakochałaś się w marzeniu..- śmieje się Karolina
-Ja przynajmniej mam jakieś, bo co to za życie bez marzeń.- dziewczyny zaczęły się przekrzykiwać gdy nagle Ola zauważyła biegnących w ich stronę kolegów z klasy. Był tam Krystian, Harry i paru innych. Mieli w dłoniach pistolety na wodę i lali się nawzajem. Przyjaciółki zabrały w pośpiechu swoje rzeczy i wspięły się na wzgórze. Chłopacy odpuścili sobie pogoń i wrócili do parku.
-Hej dziewczyny! Patrzcie ile tu stokrotek!- Estera wskazuje palcem na łąkę pełną białych kwiatków.
-No weźcie zrobimy sobie wianki! haha- zabrały się do zbierania maleńkich roślinek. Po chwili miały pełne dłonie i zaczęły pleć. Zbiegły na plan zabaw z kwiatkami we włosach.

5 komentarzy:

  1. fajny blog, fajnie się czyta ^^
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog !
    Zapraszam do mnie do komentowania i obserwowania odwdzięczę się tym samym .http://nata124.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło się czytało :) Pozdrawiam. Może poobserwujemy się? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://nata124.blogspot.com/ nowy post zapraszam do komentowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. przeczytałam ten rozdział i... chyba zacznę czytać od początku! :) Przy okazji zapraszam do siebie http://itssoridiculous.blogspot.com Byłabym wdzięczna gdybyś dodała komentarz, skomentowała czy też poleciła jakkolwiek mój blog, z góry dziękuję. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń